Phelipe - Teatru de razboi


"Teatru de razboi" e noua piesa proaspat lansata de Phelipe, fiind un track care pune pe tapet toate problemele de dragoste cu care se confrunta cuplurile din ziua de azi din cauza lipsei de comunicare.

Ultima oara l-am ascultat pe Phelipe alaturi de Carmen Simionescu cu piesa "Sah Mat", insa de-a lungul timpului a mai lansat si alte piese de succes.

"Piesa este scrisa si compusa in totalitate de mine si exprima problemele reale pe care le-am avut si eu in viata de cuplu. Ar trebui ca lumea sa acorde mai multa atentie lucrurilor importante dintr-o relatie si sa se iubeasca mai mult. Timpul este pretios, traim pe repede inainte si nu mai apucam sa petrecem foarte mult alaturi de persoana iubita. Eu am reusit sa trec peste aceste probleme, dar recunosc ca a fost greu. Poate tocmai pentru ca am trait atat de intens acele momente am reusit sa scriu aceasta piesa." a declarat Phelipe


Videoclip: Phelipe - Teatru de razboi

Sursa video: Youtube.com

Facebook Comment